11 листопада 2016 р.

Рефлексія 11 модуля

Ось ми і закінчуємо вивчати цей цікавий курс.
У цьому Модулі ми із ваші колеги поділилися з іншими учасниками тренінгу створеними Планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових наших Портфоліо ми з’ясували, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів.

10 листопада 2016 р.

Рефлексія 10 модуля

У передостанньому модулі з великою повагою:

  • обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. 
  •  створили документ (презентацію або Інтернет-ресурс) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти.
  •  спланували, як будемо вивчати обрану  тему в своєму класі та створювати інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 

9 листопада 2016 р.

Рефлексія 9 модуля

 От і настав той час, коли ми починаємо виконувати знайому нам роль учителя.
 У попередніх модулях ми виконували роль учня, коли створювали приклад учнівської роботи, та , коли розробляли оцінювання для нашого прикладу учнівської роботи.
 Працюючи в парах або малих групах, розповідали один одному про свій приклад учнівської роботи та інструменти його оцінювання.
 Пропозиції та коментарі, яку  я отримав від колег ,сподіваюсь  допоможуть нам удосконалити приклад та стратегію оцінювання. 

8 листопада 2016 р.

Рефлексія 8 модуля


Головне, чому ми сьогодні навчились

  • спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього».
  •  переглянули свій приклад учнівських робіт, вносили до нього потрібні зміни.
  • створили блог учня,
  • власну форму оцінювання, 
  • працювали в малих групах, 
  • працювали над планом та
  •  вибрали 2 форми оцінювання блога.

Рефлексія шостого модуля

У шостому модулі ми:

  • Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті
  •  Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  • Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
  • Осмислили те, чому навчилися в цьому Модулі.
Найголовнішим питанням цього модуля було:
  • Як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?

7 листопада 2016 р.

Модуль5

Протягом цього модуля ми знайшли і зберегли Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Ми обговорили, як використовуватимуться інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Ми також розглядали шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчились правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Ми спланували, як використовувати Інтернет при вивченні теми.

Рефлексія третього дня навчань

Чи дійсно,що чим більше даєш, тим більше отримаєш?
Найскладнішою частиною було створення назви навчального проекта, досліджувальної частини навчального проекту. Але зараз я розумію, що це є дуже важливим напрямком у мапйбутній тренерській роботі.